T T: ja en ny tung förlust :) HÄRLIGT med skadeglädje :) 4 314 åskådare blir en dyr arena detta om dom inte går upp! RBK och MIF kan ju byta Arenor!
Inlägg: 1110194
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Många loger har dom, var det inte det å central läge som var det viktigaste enligt T.J
ELLER?
Många loger har dom, var det inte det å central läge som var det viktigaste enligt T.J
ELLER?