Simmalugnt: Är det bara jag som tycker att Nate ser lite puckrädd ut - dvs att han åker och gömmer sig.? Eller kanske det är som han sa att han inte är inne i tempot ännu?
Inlägg: 1110556
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Tycker faktiskt att han kan bänka RJ idag. han har ju inte i närheten av ett rätt..............