"SÖDERTÄLJE Sorry, SSK. Och som jag lider med supportrarna i en av Sveriges bästa hockeyklackar."
HAHAHA!!
"TIMRÅ Förre sportchefen Kent Norberg var alltid snabb att knyta upp spelare före kontrakten gick ut, just nu har Timrå 17 spelare vars kontrakt går ut efter kvalseriens slut."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sorry, SSK. Och som jag lider med supportrarna i en av Sveriges bästa hockeyklackar."
HAHAHA!!
"TIMRÅ
Förre sportchefen Kent Norberg var alltid snabb att knyta upp spelare före kontrakten gick ut, just nu har Timrå 17 spelare vars kontrakt går ut efter kvalseriens
slut."
Kvalserie? vart då?....någon....hallå?