Yellowcard: du ska nog se att Luleå förlorar ikväll och all tidningar skriver om kris i Luleå, sen möter dom Timrå som fortfarande ligger i sängen och bjuder Luleå på en vinst De brukarju vara så att Timrå förlorar på lag som har de knackigt,
Å andra sidan så kan Timrå lika gärna höja sig några snäpp nu när de är nya grabbar i laget och att spelarna nu måste kämpa för att behålla sin plats i laget
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De brukarju vara så att Timrå förlorar på lag som har de knackigt,
Å andra sidan så kan Timrå lika gärna höja sig några snäpp nu när de är nya grabbar i laget och att spelarna nu måste kämpa för att behålla sin plats i laget