1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111217

Sv: Apropå nånting...
Luleå kämpar ner Frölunda.
De som kämpar hårdast vinner oftast, det gör mig orolig inför Luleå-matchen.
Dessutom visar Luleå upp ett bländande försvarsspel!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Inte helt oväntat att Luleå bortabesegrar Frölunda egentligen. Det finns en överlevnadsinstinkt i den där föreningen som imponerar. Minns bara slutskedet i förra säsongen. Tror fan inte att LHF någonsin har behövt spela i kvalserien sedan de tog steget upp 1984. Hur dagens Timrå IK ska lyckas i Luleå på torsdag ter sig för mig som en allt för svårupplöslig gordisk knut. Vi tycks ju inte tro ett piss på oss själva så fort vi lämnar Medelpadsgränsen. Som i går, noll spel i två perioder mot ett lag som vi så enkelt besegrade på hemmaplan strax innan. Senast vi spelade i Luleå var det bara så fruktansvärt pinsamt att beskåda eländet. Någon som vet om matchen kommer att visas på www.justin.tv på nytt? För då tänker jag i alla fall se den, utan tvivel...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer