Andersson: ja backsidan hade dom släppt säger dom, ska man hoppas på att nån skadar sig då så att om värvar? Robin J håller inte ens nära elitserieklass tycker ja Andra backpar i ett mitten lag i allsvenskan kanske
Äh man får väl vara nöjd med vad som bjuds, man får väl ge det några matcher innan man åker ner i hoppets dal igen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ska man hoppas på att nån skadar sig då så att om värvar?
Robin J håller inte ens nära elitserieklass tycker ja
Andra backpar i ett mitten lag i allsvenskan kanske
Äh man får väl vara nöjd med vad som bjuds, man får väl ge det några matcher innan man åker ner i hoppets dal igen