Inlägg: 1111774
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Vill poängtera detta att OM Bagarn försvinner så kommer jag att vara otröstlig för all framtid. Det är en spelare jag aldrig vill ska lämna Timrå!
Det får bara inte hända!
Det får bara inte hända!
Hursomhelst är jag proppfull med losec med tanke på situationen o vilka som kommer att kunna lämna.