Yellowcard: Det här är ju helt sjukt - dom där Abbottvillingarna kommer alldeles själva att se till att Rögle spelar i elitserien nästa år också. Hoppas vid Belsebub att Timrå gör detsamma - skulle bli överlycklig för en 10:e plats, vem hade trott det i slutet av augusti?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas vid Belsebub att Timrå gör detsamma - skulle bli överlycklig för en 10:e plats, vem hade trott det i slutet av augusti?