Olle: Så fruktansvärt dålig RJ o Lotvonen har varit iår så borde man inte bli förbannad men man blir tyvärr ändå. Även Moe bör se sig spegeln och fråga sig varför han överarbetar varje situation numera.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Även Moe bör se sig spegeln och fråga sig varför han överarbetar varje situation numera.
En fråga: har vi två 3poängare i rad iår?