lungan: Abbot-bröderna kommer få bud, så Rögle lär få betala rätt så bra för att behålla dom.
Inlägg: 1112470
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Visst kommer det bli huggsexa om dessa tvillingar, och jag skulle hoppa av glädje om det skulle visa sig senare i vår att de skriver på för Timrå.
Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: sen är inte alla " pengahoror " här i elitserien. kanske vill stanna i rögle med mkt mindre betalt än i nån annan klubb med bättre betalt.