1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1112500

Sv: Silly Season 09/10
Helt underbar seger. Själv satt man i Timrå ridstadion hela kvällen o tittade på jäntan när hon tränade.
Fick höra matchen från 2-1 i radiosporten på väg hem. Trodde jag skulle köra av vägen vid 3-4.

Nu blir det massor av Highland Park. Den enda Whisky som fått 100 p av 100 möjliga i The Scotsman!

Yellowcard: Jag snackar Losec!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:

H.B....

Nästan samma situation, jobbat fram till för nån timme sedan, lyssnat på sporten i mellan åt. Stans har knappt naglar kvar.

Men jag hittade en Mackmyra här på hotellet, dyr men god å va fan gör man inte efter en seger ...... Den är 200 av 200......

Nu hem å ladda dör nx hemma match.....

Gurra

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer