jens_88: Han har dessutom kontrakt med TPS till 2011/2012. Kanske TPS vill göra sig av med honom?
Inlägg: 1112814
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Tikinmyheart: Tänk om Toronto skulle få sig till att låna ut Strålman åt oss, aj aj, nu sitter man och drömmer igen...