1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113009

Sv: Apropå nånting...
Så kanske Lehtonen är borta i morrn igen....suck. Frågorna måste ställas; Hur många hundar är begravda här? Hur prioriterat är det egentligen att förlänga med en kille som lirar halva säsongen men håvar in full lön, antagligen ingen dålig sådan heller?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: kollar man in Lehtonen på eliteprospects går det att avläsa att han typ nästan aldrig missar matcher på någon säsong överhuvudtaget. Då utgår jag ifrån att en full säsong innebär ca 50-55 matcher. Men i Timrå då är han i flera olika omgångar inte tillgänglig till spel av olika orsaker.

Är det typ PEST i Sundsvall/Timrå-området eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer