Näe du har såklart rätt, glömde helt bort den där virusinfektionsgrejen! My bad. Tror knappast på den där TJ grejen iaf hehe. Men den låter lika härlig och trolig som PEST-teorin=)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Näe du har såklart rätt, glömde helt bort den där virusinfektionsgrejen! My bad. Tror knappast på den där TJ grejen iaf hehe. Men den låter lika härlig och trolig som PEST-teorin=)