1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113043

Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Till att börja med; Nä, tror inte heller vi öht behöver bekymra oss om nån förlängning för Lello. Men om, bringa fullständig klaret kring hans sjukdomsbenägenhet!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Btw vem har lirat mest matcher i Timrå (i ES bör det var Robban Carlsson eller?). Finns det ingen sida där det står sån statistik ?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tjaaaa iofs, det skadar ju inte, men tror knappast det är till någon nytta heller - tror knappast det kommer visa på nåt ovanligt. Men visst, man har ju fått för sig att Elitidrottare sällan blir sjuka liksom, iaf har jag den idéen litegran i skallen. Typ att de är i så bra fysisk form att de är imun mot pest.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer