1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113104

Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:

Min åsikt i ämnet är att Sundsvall bör ge fan i att bygga ännu en jätteblaffa i den inre hamnen. Det ser jävligt nog ut som det gör i dag och jag anser att Sundsvall bör satsa på en mer småskalig bebyggelse i denna stadsnära miljö. Mysiga hamnkvarter med bostäder, kaféer, butiker etc - ja tack! Enorma arenor - nej tack. Dessa kan vi bygga längs Universitetsallén t ex. Så en arenaflytt till Sundsvall - jaji! Men till inre hamnen - fan heller...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: hehe ok då vet jag=) själv har jag ingen åsikt om det hela egentligen förutom att jag tror publiksnitter lär öka om man flyttar in till Sundsvall.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Hahah, ja jävlar! xD Flytta till Gävle, en fin stad! Fin stads park, bra fiske i ån, Badhus, En skog med massa leder i ganska nära, bra med affärer, om inte affären finns är det bara åka någon mil till Valbo!

Men folket i Gävle....brrr....GUD VAD TRÅKIG DOM ÄR! och Kultur stad vill dom bli nu också

Kass hockey har dom också, iaf publiken!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer