Friman SR: Kommer du ihåg denna? Rätt beige, men ändå. I morrn kör vi!
Inlägg: 1113130
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Beige gör inget för mig, själv e jag ju sassabrassa mandelmassa, tjipptjillivippan TIMRÅ....;-)
Eller va det pappersmassa?
FORZA TIK........alltid, alltid....
Eller va det pappersmassa?
FORZA TIK........alltid, alltid....