Inlägg: 1113160
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Skulle gissa på att Timrå beställt x antal tröjor innan säsongen med olika nummer och 25 fanns helt enkelt inte med bland dessa.
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: ' då tar jag nummer 22 , det blir perfekt , säger sonnenberg och skrattar'
Snelhest131: Det står att han vill helst ha #25 på tröjan medans Linkan förklarar att den är upptagen.
Vem har #25? Ingen i A-laget iaf.