Hahl Bundy: Ja vädret brukar jag aldrig ha med mig endå så. :P Men att det regnar ofta stämmer för då man brukar från morsan ibland avd det är för väder i Timrå/Åstön så är det nästan alltid sol medans det regnar i Gävle. haha Men förstår att renodlade Timråiter kan ha svårt med att bo i Gävle.
Snelhest131: Hahaha... Ja så kan man ju oxå se det. Annars brukar man ju säga norr om dalälven. ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men att det regnar ofta stämmer för då man brukar från morsan ibland avd det är för väder i Timrå/Åstön så är det nästan alltid sol medans det regnar i Gävle. haha
Men förstår att renodlade Timråiter kan ha svårt med att bo i Gävle.
Snelhest131: Hahaha... Ja så kan man ju oxå se det. Annars brukar man ju säga norr om dalälven. ;)