GRATTIS Jonte till första målet. Det var länge sedan jag mådde så här bra säger Jonte. Det är roligt med hockey igen. Jag håller i pucken och kör helt enkelt, det känns som om den gamle ”Jonte” börjar komma tillbaka, säger han. Roligt att höra...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
GRATTIS Jonte till första målet. Det var länge sedan jag mådde så här bra säger Jonte. Det är roligt med hockey igen. Jag håller i pucken och kör helt enkelt, det känns som om den gamle ”Jonte” börjar komma tillbaka, säger han. Roligt att höra...