1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1114130

Sv: Silly Season 09/10
Janken: Anledningen till oron bland många är, som några tidigare påpekat, är att sportcheferna hittills inte visat tillräckligt med handlingskraft för att man ska hysa någon större tillit till dem.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Pätr: Om nu inte sportcheferna redan gjort klart med ett flertal av de spelare som vissa här på HS tror är förlorade? Det är bara så att man inte vill gå ut med detta under slutspurten av serien. Nu är allt focus på att fixa en slutspelsplats och då vill man inte ha en massa kontraktsspekulationer med lönegissningar och liknande trams i media.

Sv: Silly Season 09/10
Pätr: och att många har uttryckt en vilja av att lämna timrå

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.