Jensen_12: Ja ja tycker Åke ska stå och vara förstemålis, han är grymm :)
Inlägg: 1114560
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Åke grym? Nja...en ok målis som vissa matcher kan vara riktigt bra, det kan jag hålla med om. Men nog är iaf mina krav något högre innan jag kallar nån målvakt "grym".