Inlägg: 1114975
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
orion: Torsk i morrn och jag har några väl valda inlägg att leverera, var så säker! Upplandade med några mindre väl valda antagligen....
Sv: Apropå nånting...
orion: haha, ja då får nog någon lägga upp några extra Back up Servers om alla ska få skriva av sig ;-)
Blizzard: För att inte tala om hur det blir om vi torskar,
då finns det många viktiga saker att säga...