mikenomad:Ikäll så blir det vinst å inget annat..
Inlägg: 1114996
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så är både Warg och Zucarello Aasen tillbaka i Modo igen. Det var ju typiskt bara för att vi ska möta dem snart måste de få tillbaka två bra spelare. Hoppas dock de förlorar mot Skellefteå (tror jag det var) ikväll iaf. Ikväll rycker vi ifrån!