Läste detta på Aftonbladet . Han känns som ett bra val ifall vi skulle tappa någon/några nästa säsong
Inlägg: 1115127
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dessutom lämnar John Pohl Lugano , står på eliteprospects. Agera Linkan/Robban =)