Inlägg: 1115498
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Jag skulle vilja påstå att det är en myt att undertecknad startar så många trådar, möjligtvis förr. Har ingen riktig koll själv men till exempel under denna säsong tror jag inte det är så många!?
Däremot lever ofta mina trådar väldigt länge, vilket tyder på att det ofta finns en viss relevans i dessa.
Däremot lever ofta mina trådar väldigt länge, vilket tyder på att det ofta finns en viss relevans i dessa.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Kanske dags för en tröja med det citatet nu. Kommer bli en klassiker.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Otroligt underbart!!
samma här, satt och zappade runt bland alla ppv kanaler och canal plus men hittade inget, men kom på att matchen börjar ju inte precis kl 19 där:)
samma här, satt och zappade runt bland alla ppv kanaler och canal plus men hittade inget, men kom på att matchen börjar ju inte precis kl 19 där:)
Jag hade dessutom nästan missat att matchen gick på canal +, det var ettåringen hemma som påminde mig. När det var dags för nattning sa han "Bajs" för att påpeka att allt inte var som det ska i pyjamasen, då kom jag på att de kanske visade Brynäsmatchen på TV.