El Maco: Jag skandal på det!! Det är iktigt med 4-5 regeln i whoooohooooo... 4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre