jens_88: DET är inget problem. El Maco o jag har rätt :)
Inlägg: 1115629
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Challe sa "tank", men jag misstänker att han felciterade. För övrigt verkade Calle få tillfällig tinnitus av "wooohooo". Humor :)
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Ja ers nåd.. Jag ber om ursäkt!! Slå mig ej!! Ska bättra mig!