Inlägg: 1115724
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
arnio: Skulle tro att det är ett Amerikanskt uttryck som betyder typ "kom igen nu, nu kör vi järnet!"
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
HAHAHA Nyström är ju för rolig...Kolla rubriken "Gör som timrå om ni vill gå till Slutspel" Skulle inte vi kvala?!?!
Länkar:
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1441348/nystrom-gor-som-timra-om-ni-vill-ga-till-slutspel
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1441348/nystrom-gor-som-timra-om-ni-vill-ga-till-slutspel
Vill han ha hjälp att tömma tanken? Vilken tank? Eller menar han stridsvagn? Isf. vilken stridsvagn?
Hjälp!