Inlägg: 1115738
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Skarin: Möjligt att det var Gurra som luskat, Nyström ägnade dock en krönika åt att beskriva vansinnet med lönerna i ES och hade bl.a. (framförallt) TIK:s satsning på Sonnenberg som negativt fokus.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Är det någon som vet om intervjun med Challe efter matchen kommer komma upp på youtube eller något? Detta måste förevigas!
mikenomad: Det var väl Gurra T som hade luskat fram siffrorna kring lönen.