mikenomad: Mjoo, kappvändarnas kappvändare är han då iaf.
Inlägg: 1115765
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Berglund: Som sagt..att vara kappvändare är nog nån form av sportjournalistiskt signum och Nyström tillhör definitivt eliten i sammanhanget!