1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1115923

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Jag hoppas att Herr Sonnenberg och Dee-caz med sin inställning lyckas inspirera laget att undvika plattmatch imorgon . Jag har en känsla av att det kan gå bra för Timrå

Nu ska vi dock komma ihåg att , trots den jämna serien , så är Färjestad iallafall trea , samt att dom har en riktigt bra målvakt.

Å andra sidan så har Timrå bra 'go'i laget och ännu bättre formkurva .

Matchtipset blir således 2-2

Timrås målskyttar blir Tenkrat och Wandell .

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Andersson: Du glömde att Färjestad är Elitseriens bästa hemmalag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer