Kerstin_k: Ja matchen imorn kommer att bli betydligt tuffare,fbk krigar ju för serieseger vi för att i första hand slippa kvalserien,men en pinne är ju inte omöjligt vi måste ju nån gång bryta förlust trenden mot dom,imorn är det en jävligt bra dag att göra det på.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
omöjligt vi måste ju nån gång bryta förlust trenden mot dom,imorn är det en jävligt bra dag att göra det på.