1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116099

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Keb, eller vad han heter är en av de bästa krönikörer jag läst. En riktig Hedersman.
Han lyckas alltid kombinera sin kärlek till favoritlaget (Brynäs) med en enorm integritet, respekt för duktiga motståndare, realistisk syn och mycket hjärta.

Nämn en annan krönikör som kan visa hur mycket han älskar sitt hemmalag samtidigt som han okritiskt hyllar duktiga motståndare?

RESPEKT!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lincoln: Ligger nåt i det du säger, faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.