1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116253

Sv: Apropå nånting...
zita: Hur fan kan man ha som dröm att spela för HV71!? Detta låter så dumt att det måste vara ett skämt!=P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det är någonting som inte riktigt går runt i den pojkens huvud. Kan inte ha alla hästar hemma i hästhagen iallafall. Vem vill gå ifrån gröna och sköna Timrå till gult är fult HV71! Huvudet mitt håller på att sprängas när jag tänker på det. Särskilt när den där jävla, ursäkta mitt språk, idiotiska presskåren som kallas sportexpressen går ut med!? Dom tänker inte på Timrå och att det är mitt i säsongen? Dumvristiga jävla ankor! Brevbomb till sportexpressen, någon på?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...