timra_ik: nåja, för en kille som är född och uppvuxen i småland vore det ganska konstigt om det inte funnits en "pojkdröm" om att få spela hockey i HV, så jag tycker det är helt självklart med sånna funderingar hos vår gode Bagare.
men synd vore det eftersom han är i sin bästa utvecklingsålder, jag hade hoppats att han skulle bli för Timrå vad Davidsson är för HV.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
men synd vore det eftersom han är i sin bästa utvecklingsålder, jag hade hoppats att han skulle bli för Timrå vad Davidsson är för HV.