1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116297

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Det var ju lite ironi i det där inlägget. Jag var dock inte irriterad på Bagarn utan på sportexpressen som går ut med ett "rykte" mitt i brinnande säsong. Vilket får mitt huvud att brinna. Och för att försvara mig ännu mer så tycker jag inte att någon person som vill gå från Timrå till HV har alla hästar hemma i hagen. Vart har det utvecklats mest talanger t.ex? Som någon annan sa så är ju trots allt Bagarn i sin bästa ålder för utveckling. Dock så är det här ett så kallat rykte, men vi får väl se efter säsongen hur det blir. Jag ger dock alla som tog illa upp av mitt inlägg grova ursäkter, inte med min mening.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...