1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116334

Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
De blir nog bra för honom med ett miljöombyte nu, hans plusminus suger balle så de blir nog bra för honom, men ja skriver endå under på namninsamlingen, men jag tycker man ska starta en namninsamling för Mika Pyörälä också och visa att vi uppskattar de han gör och att vi vill ha han kvar.

Svarskommentarer

Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
Snoop: Att hans +/-är lite lågt beror endast på att han spelar otroligt mycket BP.

Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
Snoop:

Jo men Mika har ju redan sagt att han vill till NHL, lite skillnad mellan välja mellan HV och Timrå en att välja mellan ett timrå & ett NHL lag.

www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2833

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.