Visst har man possitiva vibbar nu. Men det gäller att dom står upp och spelar samma spel som mot Brynäs. Enligt tidningarna så kan Wallin, Rhodin, Kåberg fattas för FBK!! Goren Definitiv!! Bör öka chanserna avsevärt. Men som sagt. Ska man lyckas i Löfbergs, så måste man spela offensivt!!! 3 färska pinnar idag och det ser MYCKET bra ut!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst har man possitiva vibbar nu. Men det gäller att dom står upp och spelar samma spel som mot Brynäs. Enligt tidningarna så kan Wallin, Rhodin, Kåberg fattas för FBK!! Goren Definitiv!! Bör öka chanserna avsevärt. Men som sagt. Ska man lyckas i Löfbergs, så måste man spela offensivt!!! 3 färska pinnar idag och det ser MYCKET bra ut!!!!