mikenomad: Egentligen endast 3 st som är kass idag. Skogs, Lotvonen ser riktigt darriga ut. Sedan Timrås 2 första utv är ju ett skämt. Känns alltid som om Timrå har domaren emot sig.
Sen ang Johan Anderssons utspel i tidningen: Hade jag varit Challe hade jag bänkat karl utan att tveka. Det där är bara ett utspel av Johan där han skall verka vara intresserad av HV, fastän han redan skrivit på. Ynkligt tycker.
Hade vi varit effektiva hade det stått 2-2 nu, tycker inte FBK är ett dugg bättre. Kom igen nu Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skogs, Lotvonen ser riktigt darriga ut.
Sedan Timrås 2 första utv är ju ett skämt.
Känns alltid som om Timrå har domaren emot sig.
Sen ang Johan Anderssons utspel i tidningen: Hade jag varit Challe hade jag bänkat karl utan att tveka.
Det där är bara ett utspel av Johan där han skall verka vara intresserad av HV, fastän han redan skrivit på. Ynkligt tycker.
Hade vi varit effektiva hade det stått 2-2 nu, tycker inte FBK är ett dugg bättre.
Kom igen nu Timrå.