1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116521

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
lincoln: Patetiskt att alltid skylla/klaga på domaren och kommentatorn efter förlust!
Jag menar inte att just du alltid gör det men alltid är det någon...

Snarare kanske sanningen är så här:
Timrås backar är för dåliga defensivt mot bra lag - vilket leder till att man drar på sig utvisningar - och i bp är Timrå alltför stillastående och passiva.

Dessutom känns detta som en reaktion på den senaste matchen.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Hyfsat tempo i matchen. Lite oflyt att det står 3-0, borde kunnat vara jämnare än så. Oavsett utgång en bra match att ha spelat. Fortsätt köra bara.

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Laken: Så är det..åt helvete för långsamma mot bättre motstånd, men vi behöver inte några nya backar inte!!!

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Laken: Nä, visst har du rätt, men det var mer ett konstaterande att det är lite dålig känsla för matchen av Vinnerborg. Det är ju inte fult.

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Varför inte ge Karjalainen lite speltid och matchträning?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer