1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116551

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Snoop: Inte fan bajsar man på sig. Eller tycker du att det är ett icke-offensivt Timrå vi ser? Däremot blir man upprumpade.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Bragd-Birger: Så sant!

Är det bara jag som tycker att 1-4 känns onödigt och smått overkligt. Det kan bara hända mot ett oinspirerat FBK med flyt i varenda situation

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
...och där kom den efterfrågade reduceringen, tillika av Sonny som jag förutspådde. Kom igen nu, hockeysnackare: ta rygg. Det här tar vi lätt som fan!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer