"Det är en perfekt stad, en fin plats, ett starkt lag med bra coacher och fin organisation. Dessutom har vi fantastiska fans, så vem vill inte spela här, säger Sonnenberg."
jag ÄLSKAR temefan den här killen! Han uppskattar verkligen fansen! Kanon kille :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
jag ÄLSKAR temefan den här killen! Han uppskattar verkligen fansen! Kanon kille :)