1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1118760

Sv: Apropå nånting...
"Tyske nykomlingen Christoph Stephan är en av de stora utmanarna till Björn Ferry och Carl Johan Bergman i VM.
Så här beskriver han helgens seger i Anterselva:
- Att vinna var 3 000 gånger bättre än att ha sex."

Nu handlar det här visserligen om skidskytte. Jag fick bara en aha-upplevelse när jag insåg varför det aldrig blev någon elitidrottsman av mig. Fel värderingar helt klart.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
"Luleåklacken är på tårna ikväll och det är klart att har man 3-0 i ryggen så inbjuder det väl till sång. Linus Omark var inne nyss och försökte sig på en lurig dragning och nu sjunger klacken (på melodin till 70-talsplågan ”I am an astronaut”):

Omark gör mål i år,

Omark gör mål i år.
Käkar Marshmallows och gör mål.
Omark gör mål i år."

Visst, vi har en klack som hörs. Men lite fantasifullhet och up to date-ramsor a´la Luleås här ovan vore inte fel....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer