1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1118838

Sv: Apropå nånting...
zita:Japp Backe var bra ikväll!Men som alltid så dimper det ner lite höstlöv från ingenstans!Men det vet vi ju alla här att Backe kan stå fundera på nått helt annat när dom här så kallade löven dyker upp i kassen!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Långben: "Moe bör nog slipa rören nu ett par matcher åt gubbarna istället,"

Rätt att gnälla på en kille som är/har varit för sjuk för att kunna spela och göra sig själv rättvis. Förresten så tycker jag att tre assist borta mot FBK är rätt bra utav en kille som knappt kan gå på 80%. Ok att de inte var direkta, men ändå. Han hade även +2 då...

Sv: Apropå nånting...
Långben: Den enda målvakten som är bra i ES är Jacob Markström. Resterande kommentarer är överflödiga.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer