Vilken rysare. Två dagar kvar och plötsligt är alla dessa på marknaden.
Inlägg: 1119514
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
T T: Hahaha. Herregud. Ja så kan det gå.
Men jag vill inte ha någon i Malmö. Ska vara Calle Söderberg då kanske. Men inte denna säsong. Äh, inte nästa heller för den delen. Lägg ner skiten.
Men jag vill inte ha någon i Malmö. Ska vara Calle Söderberg då kanske. Men inte denna säsong. Äh, inte nästa heller för den delen. Lägg ner skiten.