Bigthelin: Jag förstår inte, varför skylla på laget och bortaspelet? Modo har ju knappt rört pucken på två perioder, backe fixar ju det här på egen hand.
Inlägg: 1120094
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Olle:
så sant!
dax att vi får en riktig målvakt snart..backlund går det inte att ha längre.
så sant!
dax att vi får en riktig målvakt snart..backlund går det inte att ha längre.