X i många matcher nu kring de lag som är nära oss.. Så kanske inte blir totalakatastrof.
Inlägg: 1120101
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Laken: Nämen vi ska inte lasta Backe. En tavla per match får man räkna med. Ser du inte?????
Det är en i varenda match.. Jag gillar killen, men det håller inte att ge bort minst en balja per match. sorry
Det är en i varenda match.. Jag gillar killen, men det håller inte att ge bort minst en balja per match. sorry