MB: Det jag inte förstår är varför inte challe tog time out? Det syntes ju på långa vägar vart matchen var på väg nånstans efter 2-2
Inlägg: 1120134
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard: Jag pallar fan inte..... spelar fan ingen roll med time out eller inte, Backe kastar ju in ett ett eller par VARJE MATCH, killarna vet om det, det bli kaos......åh fy fan va lack jag blir, ååååååhhhh!!! det här går ju inte.