Lemmy: Tvåan är riktigt uselt men den stora gåtan är varför han reser sig på första. Jag har aldrig sett något liknande, alla målvakter ligger till domaren blåser, alla.
Inlägg: 1120151
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
T T: De två första är bland de jävligaste, det tredje är bara för dåligt.